Veelgestelde vragen

Nee, je kunt je kleding alleen inbrengen van dinsdag t/m vrijdag tijdens openingstijden. Inbrengen in het weekend is helaas niet mogelijk.

Wij nemen zowel de betere merken in als ook mooie items van bijvoorbeeld Zara, Costes of Bershka. Breng liever geen kleding in van de volgende merken: Claudia Strater, Opus, Sandwich, Brax, Esprit, Mexx, NYDJ, Comma, Promis, HEMA, Miss Etam, Scapino, McGregor.

Artikelen zoals basic lingerie, sokken, maillots en dergelijke nemen we niet in.
Verwassen , kapotte, gekreukte of ongewassen kleding nemen wij ook nooit in.

Breng het altijd gewassen en gestreken in. Verpak het netjes opgevouwen in een stevige tas/shopper, liever geen grote dozen, koffers of wasmanden. Vermeld je naam en telefoonnummer op de tas.

We kunnen je helaas niet de garantie geven dat je je eigen tas of shopper terugkrijgt.

Nee, wij zoeken de kleding niet meteen uit. Wij doen dit zo snel mogelijk, maar altijd binnen acht dagen.

Nee, All Vintage heeft de volledige verantwoordelijkheid over het al dan niet selecteren van de items en het bepalen van de verkoopprijs. Hierover kunnen wij je helaas geen zeggenschap geven.

Je wordt na de verkoopperiode uitbetaald. Je ontvangt aan het einde van de periode automatisch een e-mail. Binnen twee weken volgt de uitbetaling.

Nee, wij betalen nooit uit in contanten. Uitbetalen gebeurt alleen per bank. Daarom hebben wij bij inschrijving je IBAN nodig.

Bij de inschrijving kan je aangeven of jij je kleding terug wil of het wil schenken aan het goede doel. Je ontvangt na de selectie een email. Vanaf dan heb je nog 10 dagen de tijd om je items op te halen. Kom je te laat, dan wordt je kleding gedoneerd en dan is het niet mogelijk de kleding nog terug te nemen.

Soms kan het gebeuren dat een email van ons in je spam terecht komt. Kijk dus eerst even of je de email daar kunt vinden!
Nog steeds geen email? Dan kun je ons het beste zelf even mailen met je vraag naar info@allvintage-eindhoven.nl